اسهال در پایان مرحله بیماری کلیوی چه علل هستند و چگونه به آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسهال در پایان مرحله بیماری کلیوی چه علل هستند و چگونه به آن را درمان

اسهال در پایان مرحله کلیه Ddisease علل چه هستند و چگونه آن را درمان؟ اسهال از عوارض شایع ESRD است، علاوه بر این، آن را به ضعف و درد را، بیشتر از بیمارانی که از آن رنج می برند می خواهند بدانند که چگونه آن را درمان. در واقع، دانستن علل آن برای درمان مفید است، بنابراین قبل از اینکه شما درمان را، من به اشتراک بگذارید شما را در مورد علل چیز، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

علل اسهال در بیماری کلیوی end مرحله چیست؟

1. اثرات جانبی داروها

بسیاری از بیماران، که از لحاظ جسمی ضعیف است و در دراز مدت از استروئیدها و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی، ایمنی کم است. بنابراین، بدن آنها می تواند ویروس ها و باکتری ها جلوگیری نمی کند از حمله به دستگاه گوارش به طور موثر، و در نتیجه اسهال رخ می دهد.

2. تورم

ادم (تورم) است نشانه نوعی از بیماری کلیه، ممکن است در دستگاه گوارش مخاط رخ می دهد، در نتیجه جذب ضعیف مصرف غذا، موجب اسهال است.

3. تولید ضایعات و سموم

با توجه به گلومرول آسیب دیده، GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد و در نتیجه مواد زائد و سموم تجمع، که همچنین مخاط دستگاه گوارش را تحریک و باعث اسهال می شود.

4. دیالیز

دیالیز می تواند کمک به مردم با بیماری کلیوی end مرحله بهتر زندگی می کنند اما در عین حال ممکن است برخی از عوارض جانبی به مردم را و اسهال یکی از آنها است.

چگونه برای درمان اسهال در بیماری کلیوی end مرحله؟

در واقع، درمان اسهال در بیماری کلیوی باید در مورد علل آن استوار است، بنابراین ما می تواند به شما راه های خاص به شما بدهد. اما مهم نیست چقدر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند برای زندگی بهتر با درمان بیماری های کلیوی از آن علل آن است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری مرحله انتهایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: